امام جمعه قزوین گفت: این اقدام کور و بزدلانه از سوی آزادی‌خواهان جهان محکوم بوده و آینده ناگواری برای حامیان داعش و گروه‌های تکفیری در پیش است.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی ویژه برای خودسازی و خودشناسی و همچنین تهذیب نفس بوده که باید به بهترین شکل از این فرصت بهره‌گیری کرد.

وی بیان کرد: مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه و هوشیار باشند این مهم در حالی بوده که در زمان بنی‌صدر جای جلاد و شهید و همچنین خادم و خائن عوض شد و در جامعه کنونی نیز باید در این زمینه هوشیارانه عمل کرده و پیرو ولایت فقیه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: غرب‌زدگی بنی‌صدر و همچنین همکاری با منافقان سبب عزل از مجلس و ریاست قوای مسلح شد و این مهم در حالی بود که بنی‌صدر جای حق و ذلت، خادم و خائن و جلاد و شهید را عوض کرده و با دنباطلبان معاشرت داشت.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: از زمان امام علی(ع) تا جوامع امروزی منافقان با تهمت، شایعه‌پراکنی و ترور شخصیتی در پس دستیابی به اهداف شوم خود بودند و با اینگونه اقدامات عدالت حضرت علی(ع) را زیر سوال برده و او را به شهادت رساندند.

عابدینی ادامه داد: دشمنان امروز با ترویج مسائل غیرواقعی در مورد شخصیت‌های والای نظام در پی ترور شخصیتی هستند اما بدانند که آینده جهان با عدالت علوی اداره خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عدالت علوی و همچنین سیره حضرت علی(ع) باید در سطح جامعه و به ویژه در بین جوانان تبیین شود تا بتوان این امور را به مرحله عمل رساند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن محکوم کردن اقدام کور تروریست‌ها در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام کور و بزدلانه از سوی آزادی‌خواهان جهان محکوم بوده و آینده ناگواری برای حامیان داعش و گروه‌های تکفیری در پیش است.

امام جمعه قزوین با اشاره روحیه استکبارستیزی شهدا گفت: پیکر مطهر شهید محمدرضایی پس از 31 سال به وطن بازمی‌گردد و یاد و عطر شهدا بار دیگر در استان قزوین طنین‌انداز می‌شود.