‌رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان از شمارش 18 صندوق انتخابات شورای شهر بندرعباس تاکنون خبر داد.

به گزارش مرور نیوز احمد مرادی، در خصوص آخرین وضعیت بازشماری صندوق‌های رأی‌گیری انتخابات شورای شهر بندرعباس، افزود: از پنجشنبه(18 خبر داد) بازشماری صندوق‌های رأی‌گیری انتخابات شورای شهر بندرعباس با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت نیز در کمال دقت در حال انجام است.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل فرماندار بندرعباس در بازشماری صندوق‌های رأی‌گیری، خاطرنشان کرد: فرماندار بندرعباس از ساعات اولیه در محل بازشماری حضورداشته و نهایت همکاری را در این خصوص به اجرا درآورده است.

مرادی با اشاره به اینکه فرآیند بازشماری امروز(20 خرداد) به پایان می‌رسد، اضافه کرد: هر نتیجه‌ای حاصل شد به استحضار عموم شهروندان خواهیم رساند و همان‌طور که نمایندگان معترضین در محل بازشماری حضورداشته و نظارت می‌کنند، این اطمینان را خواهم داد که در این فرآیند نهایت دقت خود را کار گماشته‌ایم و تاکنون هیچ مشکلی در روند بازشماری پدید نیامده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در روز نخست 5 صندوق و در روز دوم با اضافه کردن اکیپ، 13صندوق مورد بازشماری قرار گرفت، اضافه کرد: 8 صندوق باقیمانده نیز امروز با 8 اکیپ مورد بازشماری قرار می‌گیرد تا پرونده انتخابات شورای شهر بندرعباس به اتمام برسد.

مرادی اعلام نتیجه بازشماری را پس از طی کردن صورت‌جلسه‌ها از سوی هیئت نظارت و اجرایی دانست و عنوان کرد: تمامی تلاش خود را می‌کنیم در اسرع وقت نتایج بازشماری اعلام شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه نخواهیم گذاشت حقی از کسی ضایع شود، عنوان کرد: امیدوارم شهروندان به برخی شایعات در فضای مجازی توجه ای نکنند زیرا قادر به ارائه آمار لحظه‌ای به استناد قانون نیستیم و در پس از پایان بازشماری و تأیید صورت‌جلسه آمار کلی نیز از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.