دبیر هیأت‌ تنیس استان قم گفت: تنیسورهای قم در چهار رده سنی برای کسب عناوین برتر هر دو بخش مردان و بانوان جام رمضان تنیس کشور با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

به گزارش مرور نیوز، سید مقتدا خاتمی، اظهار کرد: حضور در مسابقات مهم و معتبری که هرساله با حضور بهترین‌های تمام رده‌های سنی تنیس کشور برگزار می‌شود یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیأت‌ تنیس استان قم است و امسال نیز این مهم را پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حضور در این رقابت‌ها به ویژه تورنمنت‌هایی همچون جام رمضان یا جشنواره‌ها و جایزه بزرگ‌های تنیس، به تنیسورهای مستعد قم این امکان را می‌دهد که به خوبی توانایی، تکنیک و قابلیت‌های فنی خود را در معرض دید مربیان تنیس کشور قرار داده و حتی به تیم ملی دعوت شوند.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم بیان کرد: رقابت‌های تنیس جام رمضان از جمله مسابقات مهمی است که در آن جمع زیادی از استعدادها و همچنین چهره‌های شاخص تنیس ایران حضور دارند و نمایندگان قم نیز در این پیکارها برای کسب عناوین برتر با آمادگی کامل اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جام رمضان تنیس ایران به میزبانی زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: سازمان لیگ فدراسیون و همچنین سرداوران مطرح بر این مسابقات نظارت دارند و 552 تنیسور شرکت‌کننده از سراسر کشور برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

خاتمی خاطرنشان کرد: تنیس‌بازان قم در رده‌های سنی زیر 10، 12، 14، 16 و 18 سال پسران و همچنین رده‌ سنی بزرگ‌سالان هر دو بخش مردان و بانوان در جام رمضان تنیس کشور شرکت کرده‌اند و به بسیاری از نفرات اعزامی تیم هیأت‌ تنیس قم برای کسب مقام‌های برتر امید داریم.

وی افزود: در رده سنی زیر 10 سال پسران 52 تنیسور از 12 استان، رده سنی زیر 12 سال تعداد 67 تنیسور از 13 استان، رده سنی زیر 14 سال تعداد 65 تنیسور از 16 استان، رده سنی زیر 16 سال تعداد 47 بازیکن از هشت استان، رده سنی زیر 18 سال تعداد 31 تنیسور از 6 استان حریفان نمایندگان تنیس قم هستند.

خاتمی بیان کرد: در رده سنی بزرگ‌سالان بخش مردان تعداد 102 تنیسور از 16 استان و در بخش بانوان این رده سنی 46 تنیس‌باز از هشت استان برابر تنیس‌بازان قم به میدان می‌روند، ضمن اینکه رقابت‌های این دوره تا 22 خرداد ماه جریان دارد و سرداوری رقابت‌ها بر عهده محسن خداپرست و رادین بشر داوران نشان سفید، شهرزاد لازم‌زاده و سحر حاج‌میرزایی قرار گرفته است.