رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: مجموع اعتبارات عمرانی استان در سال جاری ١٣٢١میلیارد است که نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶٣درصد رشد داشته است.

به گزارش مرور نیوز، رضا جمشیدی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در سال جاری که صبح امروز با حضور استاندار و فرمانداران شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد اظهار: دستورالعمل مادۀ ٩۴ قانون برنامۀ بودجۀ ششم در حوزۀ ورزش و جوانان تدوین شده است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتبار ٣۵٨میلیاردتومانی از محل اعتبارات استانی ردیف استفاده متوازن از امکانات دولتی گفت: بااین‌حال برای رفع عقب‌ماندگی‌های موجود در این بخش به بیش از ۵٧٠٠میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

رضا جمشیدی افزود: مجموع اعتبارات عمرانی استان در سال جاری ١٣٢١میلیارد است که نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶٣درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه از این میزان مبلغی معادل ٢٨٠میلیارد تومان مربوط به اعتبارات حوزۀ نفت و گاز است تصریح کرد: همچنین ٣٠۶میلیارد تومان از این میزان در زمرۀ اعتبارات استانی و ٣٣میلیارد تومان نیز در ردیف اعتبارات استفادۀ متوازن از امکانات کشور قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی بیان کرد: درهمین‌راستا ٣۵٨میلیارد تومان اعتبارات استانی ردیف اعتبارات استفاده متوازن از امکانات کشور و ١٧٠میلیارد تومان نیز در ردیف اعتبارات ملی این بخش قرار دارد که نسبت‌به سال گذشته 5درصد افزایش یافته است.