جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 51 کیلوگرم موادمخدر در یک حادثه رانندگی در یکی از شهرستان‌های این استان کشف شد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ یوسف سپهوند با اشاره به کشف مواد مخدر در استان مرکزی اظهار داشت: این میزان موادمخدر که از نوع تریاک است از یک دستگاه خودروی وانت پیکان که بر اثر حادثه رانندگی واژگون شده بود به دست آمد.

وی افزود: این میزان موادمخدر به شکل ماهرانه‌ای در این خودور جاسازی شده بود و راننده آن متواری شده بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: راننده این خودور با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی پس از ساعتی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سپهوند بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد، همچنین سال گذشته بیش از 7 تن و در 2 ماه گذشته 674 کیلوگرم انواع موادمخدر از سوداگران مرگ در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

27 فقره سرقت در عملیات پلیس استان مرکزی کشف شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات 48 ساعت گذشته پلیس استان 23 نفر از سارقان و مجرمان حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و 27 فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سیامک قاسمی افزود: در تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس استان در 48 ساعت گذشته، 23 نفر به اتهام سرقت و جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از دستگیرشدگان 27 فقره انواع سرقت کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کشف چهار فقره خودروی سرقتی، کشف پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف 10 فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو، کشف هشت فقره سرقت منزل و دیگر اماکن خصوصی بخشی از کشفیات پلیس استان در این روز بود که در نهایت اموال کشف شده از سارقان پس از هماهنگی با مراجع قضایی به مالباختگان تحویل داده شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه تلفنی به 110 به اطلاع پلیس برسانند.