فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب از دستگیری قاتل فراری خبر داد و گفت: متهم انگیزه این جنایت هولناک را سرقت خودروی مقتول عنوان کرده است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا، گفت: در پی مراجعه خانواده‌ای در شهریورماه سال گذشته مبنی بر اینکه پسر 25 ساله آنها با یک دستگاه خودروی سمند چند روزی است که مفقود شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده یک نفر مظنون 45 ساله شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد که پس از تحقیقات گسترده و بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به بزه انتسابی اقرار کرد و پرده از یک جنایت هولناک برداشت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که قاتل صبح روز حادثه در شانزدهم شهریور ماه سال گذشته خودروی مقتول را به مقصد مرکز کشور کرایه می‎‌کند، اما در بین راه در یکی از شهرستانهای استان همدان با خفه کردن مقتول اقدام به آتش زدن جسد وی می کند و با سرقت خودرو به استان‌های شرق کشور متواری می‌شود.

سرتیپ‌نیا تصریح کرد: با پی گیری‌های به عمل آمده پس از گذشت 9 ماه از این حادثه هولناک، قاتل دستگیر و به بزه انتسابی اقرار کرد، همچنین جسد مقتول توسط پلیس آن شهرستان کشف و پس از اقدامات قانونی تحویل اولیای دم داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه این جنایت را سرقت خودرو اعلام کرده است، گفت: انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب با اقتدار تمام با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.