فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: ماموران پلیس‌ راه بادرود تعداد هزار و 620 قطعه لوازم آکواریوم قاچاق را از یک دستگاه خودرو ایسوزو کشف و ضبط کردند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ارزش کالای کشف شده را 650 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: برای متهم پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.
وی در ادامه از کاهش 10 درصدی سرقت در 2 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: این مهم به لطف همکاری‌ های همه جانبه و گسترده مردم با پلیس و بالا رفتن سطح آگاهی آن ها در موضوع حفظ اموال خود صورت گرفته است.
بنی آدمی افزود: نیروی انتظامی شهرستان در اقدام های اخیر خود موفق شد تا سارق داخل خودرو در شهر طرقرود را در حین سرقت دستگیر کرده و با تشکیل پرونده به دادگستری منتقل کند.
فرمانده انتظامی نطنز با اشاره به سرقت اخیر سیم‌ های برق در منطقه، خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از این نوع سرقت ها، جلسه هایی با اداره برق شهرستان برگزار و پیشنهاد شد تا تعویض سیم‌ های برق و به کار بردن سیم‌ های کابلی در مناطقی که بیم سرقت می ‌رود را در دستور کار قرار دهند.