معاون اوقاف استان زنجان گفت: مراسم شب احیا در 29 امامزاده استان زنجان، حسینیه اعظم و زینبیه برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز فخرالدین خدابنده‌لو با اشاره به فراسیدن شب‌های احیا اظهار داشت: برنامه‌های شب‌های احیا در 29 امامزاده استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها علاوه بر مساجد کل استان، در حسینیه اعظم زنجان و زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان با بیان اینکه هر ساله مومنان به منظور شرکت در مراسمات به مساجد می‌روند، گفت: خوشبختانه هر سال حضور مردم در مراسمات شب‌های قدر زیاد است و ظرفیت استان از لحاظ تعداد مساجد، امامزاده و حسینیه خوب است و جا به اندازه کافی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بسته ارزاق به خانواده‌های بی‌بضاعت انجام شده است، گفت: بسته‌های ارزاق شامل برنج، روغن، گوشت و سایر اقلام مصرفی خانواده‌ها است که به 121 خانواده بی‌بضاعت داده شده است.

خدابنده‌لو با بیان اینکه اجرای نیت واقف جزو برنامه‌های اداره اوقاف است، تصریح کرد: در شب‌های قدر در دو روستای توابع شهرستان زنجان برای اجرای نیت واقف افطاری داده می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل اوقاف در ماه رمضان این است که به بیش از 3 هزار نفر اطعام و بسته‌های ارزاق داده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان گفت: در سطح استان به 250 نفر از کسانی که مشکل مالی دارند و با مشکلات مالی شدیدی مواجه هستند، کمک شده است.