عملیات ساخت دبستان 6 کلاسه روستای عیسی آباد از توابع بخش کلاترزان با حضور فرماندار سنندج، مدیر کل بنیاد برکت استان، مسئول انجمن خیرین مسکن ساز و تعدادی از مدیران آموزش و پرورش آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، این مدرسه 6 کلاسه در زمینی به مساحت 530 متر مربع در 2 طبقه با اعتباری حدود پنج میلیارد و 700 میلیون ریال از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام خمینی ( ره ) در این روستا ساخته می شود.
این بنیاد تاکنون قرارداد ساخت 628 مدرسه در محروم‌ترین مناطق کشور را منعقد کرده که 420 مدرسه احداث و به بهره برداری رسیده است.
فرماندار سنندج ضمن تشکر و قدر دانی از بانیان این اقدام خداپسندانه گفت: امید است این کار خداپسندانه اجر اخروی را به دنبال داشته باشد.
ابراهیم زارعی با اشاره به توجه ویژه بنیاد برکت به امر مدرسه سازی در استان کردستان افزود: مدارس برکت پس از اتمام مراحل ساخت برای بهره برداری در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: مدارس برکت از مناسب‌ترین تجهیزات کمک آموزشی و بهترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی برخوردار است.
وی با اشاره به ساخت مدارس در چند سال اخیر در شهرستان سنندج گفت: در چند سال اخیر در این شهرستان فضاهای آموزشی توسعه یافته و با پیگیری و همکاری خیران مدرسه ساز مدارس فرسوده شهرستان نوسازی خواهد شد.