امام جمعه موقت اصفهان گفت: آتش به اختیار به معنای مؤعظه و نصیحت است وبه معنای ایجاد هرج و مرج نیست.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین ' سید مجتبی میردامادی ' در خطبه های نماز جمعه اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، افزود: آنچه که رهبر معظم انقلاب چندی پیش در باره آتش به اختیار فرهنگی فرمودند خطاب به تشکل ها، بسیجیان و مسلمانان و به معنای خود وارد عمل شدن است.
وی با رد شایعاتی که در فضای مجازی به اظهارات هفته گذشته آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه اصفهان نسبت داده شده است، تصریح کرد: کانال‌ های مجازی صحبت های وی را تحریف کردند و اینگونه وانمود کردند که امام جمعه اصفهان گفته ' بصورت دختران تیزآب بپاشید '؛ اما خطاب به آنان می گویم غلط کردند، از خداوند و کیفر قیامت بترسید.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: منتخبان شورای شهر مراقب باشند، مردم رأی به شما ندادند بلکه به دین و رهبر و انقلاب رأی دادند.
حجت الاسلام میردامادی اضافه کرد: بنابراین منتخبان شورای شهر نباید با رویکردهای حزبی و جناحی و سیاسی کاری باعث شوند که خوبان ارزشمند مدیریت شهری با نگرش سیاسی، کنار گذاشته شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاه باد روی کسانی که در کانال‌ های مجازی نسبت به خطبه های نماز جمعه من درباره سند 2030 واکنش منفی نشان دادند و گفتند بنده دروغگو هستم اما این سند چند روز پیش با تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی منحل شد، بنابراین مشخص شد که چه کسی دروغ می گوید.
حجت الاسلام میردامادی گفت: چند روز قبل رژیم صهیونیستی عنوان کرده که با هواپیماهای رادارگریزی تحویل گرفته از آمریکا می ‌تواند به ایران حمله کند اما کور خوانده ‌است.
وی افزود: به گفته امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور، ما حتی نفس خلبانان رزیم صهیونیستی را حس می‌ کنیم و هنگامی که در مقابل خداوند زانو می زنیم، زیر زانوهایمان، پرچم رژیم صهیونیستی قرار دارد.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: با گرگ نباید سازش کرد بلکه باید دندانهای آن را از دهانش بیرون کشید.
وی بااشاره به فتوای یکی از مفتی ‌های سعودی که گفته بود روزه قطری ‌ها تا زمانی که عربستان از آنان راضی نباشد مورد قبول واقع نمی شود، اظهارکرد: عجب دنیایی است و چه مرتجعین بی ‌شعوری در دنیا هستند.
حجت الاسلام میردامادی افزود: آنها باید بدانند ما از مرگ ترسی نداریم و تا نابودی کامل مزدوران از پای نخواهیم نشست.
وی همچنین از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، ارتش و بسیج بابت مجاهدت های اخیر در مقابله با تروریستی های تکفیری تشکر کرد.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: رمز همه رستگاری‌ها ترس از خداوند است، واجبات الهی را انجام دهیم دنیا تمام می‌شود اما قیامت همیشگی است.
وی اظهارکرد: در قرآن عنوان شده که دشمنان اسلام را دوست خود حساب نکنید زیرا آنان همواره در فکر توطئه‌ های شبانه و روزانه علیه شما هستند.