خرداد 93 پروژه‌ی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود در سفر دولت یازدهم به لرستان کلنگ‌زنی شد اما بعد از آن خبری از آغاز عملیات اجرایی آن شنیده نشد.

به گزارش مرور نیوز، مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلسدراین باره اظهار کرد: هفته‌ای نبوده که برای تعیین تکلیف این پروژه پیگیری نکنم اما متأسفانه پاسخ شفاف نمی‌دهند و فقط گفتاردرمانی است.

وی تصریح کرد: در هفته جاری با مسئولان بانک صنعت و معدن جلسه داشتم که می‌گویند باید مدیران شرکت سیمان فارس و خوزستان به ما اعلام کنند و دائم توپ را به زمین دیگران می‌اندازند.

کیان‌پور اضافه کرد: تاکنون اراده‌ای از سازمان تأمین اجتماعی و سیمان فارس و خوزستان برای احداث این پروژه ندیده‌ام و انتظار داشتیم حداقل برای کلنگی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر هیأت دولت به زمین زده، ارزش قائل شوند.

نماینده مردم دورود و ازنا تأکید کرد: گفتاردرمانی بس است و مردم از دولت انتظار دارند و اگر نمی‌توانند کاری انجام دهند باید شفاف اعلام کنند. قرار نیست پروژه‌ای که کلنگ‌زنی شده به دست فراموش سپرده شود و کسی اقدامی نکند.

وی یادآور شد: سیمان جزو صنایع باسابقه در شهرستان دورود است و با توجه به تجهیزات فرسوده اگر برای راه‌اندازی فاز جدید چاره‌ای نشود بدون شک کارخانه کنونی در آینده نزدیک جوابگو نخواهد بود.

کیان‌پور تأکید کرد: مردم بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند و دولت‌مردان باید در راستای رفع مشکلات این مردم اقدامات شایسته داشته باشند.