ستاد بحران خوزستان ساعت کار اداری از روز یکشنبه تا چهارشنبه این هفته را بعلت مشکلات ناشی از افزایش دما در شبکه برق ، تا ساعت 13 اعلام کرد.

به گزارش مرورنیوز، کیامرث حاجی زاده یکشنبه اظهار کرد: ستاد بحران خوزستان این تصمیم را با توجه به مشکلات ناشی از دمای بالای هوا در شبکه برق در این شهرستان ها و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین پیشگیری از قطع برق گرفته است.

وی با اشاره به مشکل پیش آمده در برق برخی مناطق اهواز از شنبه شب افزود: هنوز تعدادی از محلات اهواز از جمله پدافند، باهنر، فولادشهر و کوی مستغلات فاقد برق هستند که قرار است به زودی وصل شود.

حاجی زاده همچنین گفت: زمان کار اداری در شهرستان های امیدیه و هندیجان در روز یکشنبه نیز به دلیل پیش بینی دمای بالای 49 درجه تا ساعت 13 است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز اعلام کرده است: افزایش بار شبکه در اثر رعایت نکردن الگوی مصرف برق شنبه شب باعث خاموشی بیش از 16 نقطه کلانشهر اهواز شد.

ستاد بحران خوزستان نیز 22 خرداد مصوب کرد که زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 پایان یابد.