نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان درمجلس گفت: سهم درنظر گرفته شده برای شهرستان تفرش درجریان توزیع اعتبارات استانی سال جاری، 140میلیارد ریال تعیین شده که نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

به گزارش مرور نیوز، محمد حسینی در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی شهرستان تفرش، اظهار داشت: امسال چهار هزار و میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به استان مرکزی اختصاص داده شده که توزیع اعتبارات شهرستانی برای دو هزار و 900 میلیارد ریال از این مبلغ انجام شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: سهم شهرستان تفرش از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان مرکزی در سال جاری پس از تقسیم اعتبارات شهرستانی، 140میلیارد ریال در نظر گرفته شده که نسبت به اعتبار سال گذشته از افزایش مطلوبی برخوردار است.

لزوم تخصیص بودجه برای راهسازی و آبرسانی به روستاها در تفرش

وی بیان کرد: شهرستان تفرش در زمینه شاخصه های زیربنایی از جمله راهسازی و محورهای ارتباطی، تقویت بخش کشاورزی، آب رسانی به روستاها، طرح های هادی روستایی و همچنین زیرساخت های خدمات بهداشتی و درمانی نیازمند تخصیص اعتبار است تا هر چه زودتر برای رفع مشکلات مذکور که از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است اقدام شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: در این رابطه توزیع اعتبارات برای به کارگیری در زمینه های مورد نیاز این شهرستان بایستی با برنامه ریزی و کار کارشناسی صورت گیرد تا بیشترین میزان بازدهی را داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: در حال حاضر در برخی نقاط شهرستان تفرش به دلیل نبود امکانات و زیرساخت، شاهد مهاجرت جمعیت به نقاط دیگر هستیم که بایستی با فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز، از این روند نامطلوب جلوگیری شود.

مسئولان تفرش جذب حداکثری اعتبار را مدنظر قرار دهند

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان شهرستان تفرش باید کسب رضایتمندی مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند، چرا که در حال حاضر در برخی بخش ها مردم از عملکرد مسئولان شهرستان رضایت ندارند.

وی اضافه کرد: هر مسئول در حوزه کاری خود باید تلاش کند تا حداکثر میزان اعتبار استانی و ملی مربوط به دستگاه خود را در شهرستان جذب کرده و در راستای اجرا و اتمام پروژه ها و مهیاسازی زیرساخت ها به کار بندد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این رابطه در استان با مدیران اتمام حجت شده تا در راستای جذب بیشترین اعتبار تلاش کرده و با برنامه ریزی مناسب و دقیق از بودجه تخصیصی حداکثر بهره را در راستای حصول رضایت مردم ببرند.