امام جمعه درمیان گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران در انهدام مواضع تروریست‌ها در سوریه به قول رهبر انقلاب سیلی محکمی به دشمن و در حقیقت انتقام به موقع و به جای محافظان امنیت کشور در قبال حوادث تروریستی مجلس بود

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام «علیرضا حسینی» با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز سپاه و اصابت دقیق موشک‌ها به مواضع تروریست‌ها در سوریه گفت: تقویت بنیه دفاعی کشور یک اصل قرآنی است .

وی اظهار کرد: در دنیایی که پر از تبعیض و ظلم است تقویت بنیه دفاعی یک اصل عقلانی نیز بشمار می‌رود و اتفاقات تروریستی 17 خرداد در مجلس نشان داد که اگر قدرت دفاعی کشور نبود در حال حاضر در چه شرایطی بودیم.

حسینی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر و به ویژه در زمان مذاکرات برخی از کشورها تمایل داشتند که موضوع موشکی ایران نیز وارد بحث مذاکرات شود که شرایط فعلی منطقه به خوبی نشان می‌دهد اصرار آنان بر این قضیه به چه علت بود.

امام جمعه درمیان ادامه داد: البته در حوزه مسائل نظامی کشور ما همواره به کنوانسیون‌های بین‌المللی در زمینه منع استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و سلاح‌های شیمیایی و... که مطابق قوانین دینی ما است، پایبند بوده است .

حسینی گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران در انهدام مواضع تروریست‌ها در سوریه به قول رهبر انقلاب سیلی محکمی به دشمن و در حقیقت انتقام به موقع و به جای محافظان امنیت کشور در قبال حوادث تروریستی مجلس بود .

وی اظهار کرد: تجهیزاتی که در اختیار داعش وجود دارد، تسلیحاتی نیست که یک گروهک غیر رسمی بتواند آن را تهیه کند و از این جهت اقدام اخیر سپاه هشداری جدی به حامیان تروریست‌ها که آنان را تجهیز می‌کنند نیز بود .

امام جمعه درمیان یادآور شد: ما باید قدردان کسانی که امنیت ما را حفظ می‌کنند باشیم و یاد خاطره شهید حسن تهرانی مقدم که آرزوی اقتدار روز افزون کشور ما را داشت نیز گرامی می‌داریم .