نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از قرآن به عنوان بهترین راهنما و نسخه نجات بخش بشریت یاد کرد و گفت: تمسک به کتاب آسمانی سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در محفل انس با قرآن کریم که با حضور جمعی از والدین دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش و اداره اوقاف برگزار شد، اظهار کرد: هیچ منبعی کامل تر از قرآن کریم برای سعادت و پیشرفت انسان در دنیا وجود ندارد.
وی افزود: مهمترین مسئله ی قرآن کریم تربیت و هدایت انسان ها است و می توان گفت این کتاب آسمانی خلاصه رسالت 124 هزار پیامبری است که همگی برای تربیت انسان انتخاب شده اند.
آیت الله علما ادامه داد: هر کس راه زندگی خود را بر مبنای قرآن ترسیم کند به طور قطع به سعادت واقعی در دنیا و آخرت خواهد رسید و می توان گفت که زندگی معنا داری داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: امام خمینی (ره) از همان ابتدای انقلاب در سال 42 تنها بر قرآن و کلام وحی تکیه داشت و با پیروی از دستورات آن توانست ابهت شرق و غرب را در هم بشکند.
وی همچنین خواستار اهمیت بخشی به درس قرآن در مدارس و دانشگاه ها شد و گفت: انتخاب مربیان و مدرسان قرآنی و تفسیر زیبای این کتاب در علاقه مندی بیشتر نوجوانان و جوانان به قرآن بسیار اثر بخش خواهد بود.
آیت الله علما افزود: خانواده ها نیز نقش مهمی برای قرآنی تربیت شدن فرزندان دارند و می توانند با روش های ساده ای آن ها را به خواندن و یادگیری قرآن تشویق کنند.
در پایان این محفل نیز از خانواده شهیدان 'فریدون احمدی' و 'اکبر ملکشاهی' 2 تن از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه با اهدای لوح، تقدیر شد.