استاندار آذربایجان شرقی گفت: رزمندگان اسلام انتقام شهدای مجلس و صحن حضرت امام خمینی را از داعشیان و گروه های تکفیری گرفتند.

به گزرش مرور نیوز، اسماعیل جبارزاده در شورای پدافند غیرعامل استان با تبریک موفقیت سپاه اسلام و عملیات یگان موشکی سپاه افزود: این عملیات نه تنها به داعشیان بلکه به هر کسی که به فکر تجاوز و ضربه به جمهوری اسلامی و ایران عزیز است، نشان داد که به طور یقین چنین عقوبتی در کمین آنها است.
وی گفت: وحدت بین مردم و رزمندگان همانند هشت سال دفاع مقدس در جهت رسیدن به اهداف نظام محکم و استوار است.
جبارزاده اظهار کرد: در حوزه پدافند غیرعامل جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و آمادگی کامل در مقابله با تمامی تهدیدها در کشور وجود دارد.
وی افزود: تمرینات و رزمایش های مختلف نیروهای مسلح در طول سال نشان از آمادگی کامل تمامی نیروهای زمینی، دریایی، هوایی، مردمی و بسیج است.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این رزمایش ها پیامی به خارج از مرزهاست که جمهوری اسلامی با تمام توان آماده دفاع از کیان خود و انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به برگزاری مانور پدافند غیرعامل در تبریز گفت: رسانه ها در این خصوص اطلاع رسانی کنند که این مانور در جهت آماده سازی توان دفاعی در برابر تهدیدات احتمالی است.
جبارزاده تاکید کرد: تهدید همیشه در کمین تمام ملت هاست و آن ملتی برنده و پیروز است که نسبت به این تهدیدات از قبل تمهیدات و مقدمات لازم را آماده کرده باشد تا در صورت تبدیل به فعل شدن تهدیدات بلافاصله پیشگیری و مبارزه کند.
وی اظهار کرد: پدافند غیرعامل براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری یک اصل همیشگی است و باید در تمام نهادها و دستگاه ها و حتی مردم آموزش داده شود که چگونه در ایام غیر جنگ خود و دارایی هایشان را حفظ کنند.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: سال گذشته بحث آنفلونزا و بیماری گاوی و تب برفکی در استان رخ داد که دستگاه ها تخصصی آن به خوبی ورود کردند و قرارگاه زیستی نیز حضور به موقع داشت.
وی گفت: گروه های تروریستی مختص جمهوری اسلامی نیست و در همه کشورها چنینی تهدیدی در کمین مردم است.
جبارزاده ادامه داد: با توجه به اهداف و آرمان هایی که داریم 38 سال است که جزو اهداف درجه یک گروه های تروریستی هستیم؛ از این رو همیشه باید در آمادگی کامل باشیم.
وی گفت: اگر در اوایل انقلاب ترور توسط منافقین انجام می شد امروز شکل ترور می تواند به صورت حمله های بیولوژیکی و هسته ای و شکل های مختلف باشد.
استاندار آذربایجان شرقی اظهارکرد: باید در مقابله با انواع تهدیدات تروریستی در همه بخش ها از امادگی کامل برخوردار باشیم .
وی تاکید کرد: هر تهدیدی در استان شناسایی می شود باید بلافاصله نحوه مقابله و دفاع از آن در استان عملیاتی می شود و هیچ جای تعللی وجود ندارد.
جبارزاده خاطرنشان کرد: نبود منابع و اعتبارات دلیلی بر تعلل نیست و مقابله با تهدید وظیفه مئسول دستگاه مرتبط است و هیچ عذرو بهانه ای قبول نیست.