شهردار یاسوج گفت: برای نخستین بار چهاربوستان بزرگ شهری یاسوج برای ارایه خدمات اسکان مسافران تعطیلات عید فطر و تابستانی آماده سازی شده است.

به گزارش مرور نیوز، محمد علی جاوید روز سه شنبه در جمع مدیران استانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بوستانها شامل ولایت، بانوان، چشمه نباتی و حاشیه رودخانه بشار است که پاسخگوی اسکان همه مسافران عید فطر و تابستانی است.

وی با اشاره به اینکه برای همیشه دغدغه اسکان مسافران در یاسوج در تابستان رفع شده است بیان کرد: برای پاسخگویی به نیاز مسافران در ابعاد اقامتی، پذیرایی و بهداشتی در این پارکها ظرفیت سازی شده است.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: درکلیه پارک ها محل هایی برای اسکان، اقامه نماز، توقفگاه (پارکینگ) پیش بینی شده و روشنایی و سرویس بهداشتی مورد نیاز مسافران تامین شده است. هم چنین بوستان بانوان که از ظرفیت خوبی برخوردار است تماما به اسکان خانواده ها اختصاص یافته است.

جاوید تصریح کرد: شهرداری یاسوج تلاش دارد تا با ارایه خدمات مطلوب و رضایت بخش به مسافران تابستانی زمینه ماندگاری هرچه بیشتر مسافران را در استان فراهم کند.

شهردار یاسوج گفت: تجهیز نمازخانه ها و سرویس بهداشتی در پارک ها برای خدمات رسانی به مسافران آغاز شده است و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط خاص یاسوج مسافران تابستانی که وارد شهر می شوند اگر برنامه ریزی حکیمانه و ارایه خدمات ارزشمندی صورت گیرد می توان آنان را به گردشگران ماندگار تبدیل کرد.