آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز قدس، گفت: حضور همه عزیزان در راهپیمایی روز قدس هم امنیت داخلی را تضمین، هم امان مسلمانان را حفظ می کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسراء، در این پیام آمده است: بهترین حمد و ثنا، مخصوص ذات اقدس الهی است و بهترین تحیت و درود به روان پاک انبیا، اولیا و اهل بیت عصمت و طهارت و صدیقه کبری(س) است و سلام و تحیت الهی نسبت به روح پاک امام راحل و شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی.
آیت الله جوادی آملی اضافه کرده است: ملت بزرگ ایران مستحضرند که ماه مبارک رمضان، بهترین و برجسته ترین ماه و به تعبیر روایات و ادعیه، هم «قرة الشهور» است و هم «راس السنة»؛ بیشترین فضیلت در این ماه است که امیدواریم همه شما از فضایل این ماه برخوردار شده باشید و برخوردار بشوید و قدر این ماه را بدانید.
وی در این پیام بر لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کرده و افزوده است: حضور همه عزیزان در راهپیمایی روز قدس، امنیت و امان «قدس» و امنیت و امان فلسطینی های مطرود و مظلوم را تامین و هم استکبار و صهیونیست را محکوم و مخذول می کند و جهان را برای ظهور و حضور صاحب اصیل و اصلی اش فراهم می کند که امیدواریم این چنین باشد.
آخرین جمعه ماه رمضان به فرمان امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است که راهپیمایی هایی به همین مناسبت در سراسر ایران و برخی کشورهای جهان برگزار می شود.
وی در ادامه این پیام به حوادث تروریستی 17 خردادماه تهران اشاره و بیان کرده است: «تروریست» هرگز به مقصد نمی رسد و «ترور» کار نافرجام است و جان باختگان اخیر مجلس و مرقد امام(ره)، خون های حقشان به ناحق ریخته شد که امیدواریم با شهیدان اسلام محشور باشند و تروریست ها به شدیدترین انتقام الهی محکوم باشند.
وی تصریح کرده است: دفاع عمیق، عریق و حساب شده ایران اسلامی به دست توانمند برادران سپاهی انجام شد که امیدواریم بیگانه درس عبرت بگیرد و دیگر به خود اجازه ندهد به حرم امن ایران اسلامی طمع کند.
17 خردادماه جاری در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.