فرماندار سردشت گفت: امسال مراسم سالروز بمباران شیمیایی سردشت با حضور مهمانان سرشناس داخلی و خارجی و با رویکرد بین المللی برگزار می‌شود

به گزارش مرور نیوز، نژاد جهانی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی تهران، جواب دندان شکنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بسیار به جا ارزیابی دانست و اظهار کرد: تهدید تروریست‌ها که هر چند نگرانی‌هایی را در پی داشت ولی در نهایت تبدیل به فرصت شد.

جهانی بیان کرد: ملت ایران از همه اقوام و مذاهب متحد و در یک اجماع ملی از حرکت موشکی سپاه پاسداران حمایت و ابراز شادی و خوشحالی کردند و این موضوع نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و درواقع یک تغییر معادلاتی در حوزه منطقه‌ای و جهانی بود.

وی با انتقاد از رویه برگزاری جلسات شهرستانی بر خلاصه کردن گزارشات، هدفمندی و نحوه پردازش به آنها از سوی مسئول گزارش دهنده تاکید کرد و گفت: با گزیده گفتن برای وقت دیگران اهمیت قائل باشیم و برای گرفتن نتایج مؤثر تیمی کار شود.

جهانی در مورد بازنگری اداره منابع طبیعی بر سیاست‌های اداری پافشاری کرد و گفت: سیاست‌های قلع و قمع اگرچه در جای خودش ضروری است اما پیشگیرانه نبوده است.

وی بیان کرد: قیاس تخریب جنگل توسط روستاییان به قصد کشاورزی و تولید باید متفاوت‌تر از تصرفات عمده توسط زمین خواران و جنگل خواران باشد.

جهانی با اشاره به اینکه برای حفاظت از جنگل دیدگاه‌ها بایستی آینده نگرانه و مبتنی بر توسعه پایدار محیط زیست باشد گفت: در روستاهایی که نیاز به مکان‌های ورزشی روباز، پروژه‌های عمرانی، فضاهای آموزشی و غیره وجود دارد با رعایت مراتب اداری و اجرایی درصدد واگذاری هدفمند مبتنی بر ارزش افزوده و کنترل باشیم.

فرماندار سردشت گفت: امسال سالروز بمباران شیمیایی سردشت با حضور مهمانان سرشناس داخلی و خارجی و با رویکرد بین المللی برگزار می‌شود.

در این جلسه روسای ادارات راهداری و منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت به ارائه گزارش عملکرد خود در سال 95 پرداختند.

استقرار دولت الکترونیک در شهرستان، راه اندازی بانک اطلاعاتی ادارات، همکاری با ستاد عفاف و حجاب، مستقر شدن ناجیان غریق در آبشار شلماش به مناسب فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و علاوه بر آن آماده سازی مهمانسراها با توجه به حضور میهمانان داخلی و خارجی در سالروز بمباران شیمیایی سردشت از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.