استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان روز دفاع از مظلومان جهان است، گفت: راهپیمایی روز قدس، روز حمایت از آرمان های آزادی بخش اسلام ونظام جمهوری اسلامی از جمله ملت مظلوم وستمدیده فلسطین است و همه باید در پاسخ به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب،شرکت کنند.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله محسن غرویان افزود: حضور یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، نشان دهنده پشتیبانی مردم از کلیت نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و دولت در برابر تهدیدات دشمنان و مستکبران است.
وی اظهار داشت: همه باید روز جمعه با حضور خود در صحنه، پشتیبانی خود را از آرمان های انقلاب و امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دولت اعلام کنیم و اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهیم.
وی گفت: ملت ایران در طول دهه های بعد از انقلاب اسلامی نشان دادند که در حمایت از اصل انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همچنان پایدار هستند و تهدیدات، ترورها و تحرکات دشمنان، خللی در اراده ملت ایجاد نمی کند.
غرویان اظهار داشت: ملت ایران حوادث بسیار سنگین تری مانند شهدای حزب جمهوری اسلامی و هفتم تیر را دیده و در طول دوران بعد از انقلاب شخصیت های بزرگی را از دست داده، ولی همچنان استوار ایستاده است.
وی حضور مردم در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس را حاوی پیام های مهمی برای دشمنان دانست وگفت: مردم با حضور خود باردیگر اعلام می دارند که به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضر خواهند بود و نقشه دشمنان را خنثی خواهند کرد.
غرویان افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس نه تنها دفاع از مظلومان فلسطین،بلکه اعلام حمایت از همه آزادی خواهان و مظلومان جهان است.
به ابتکار امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.