مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستانهای آبادان، خرمشهر، شادگان و بندرماهشهر از سوی ستادهای بزرگداشت روز جهانی قدس این شهرستانها اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز، مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر آبادان ساعت 12 از خیابان یک احمد آباد (مقابل مسجد امیرالمومنین) تا مصلی ثامن الائمه اعلام شد.
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اروندکنار از ساعت 12 از کوی نهر دراچه(مقابل مسجد امیر المومنین) تا مصلای نماز جمعه در کوی نهر ابوطرف
راهپیمایی روز قدس در شهر چوئبده بعد از اقامه نماز جمعه و از مصلای نماز جمعه تا حسینیه العباسیه( روبروی سه راه مدرسه دبیرستان هدی) است.
راهپیمایی روز قدس در شهر خرمشهر ساعت 11 و 30 دقیقه از چهار راه شهید مطهری به سمت مسجدجامع برگزار می شود.
مسیر راهپیمایی روز قدس در مینوشهر ساعت12از میدان امام حسین (ع) به طرف مصلای مینوشهر در مسجد الحجه (عج) است.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شادگان ، بعد از برگزاری نماز جمعه از مسجد حضرت امیر (ع) آغاز و در میدان امام خمینی (ره) با قرائت قطعنامه پایان می یابد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرماهشهر بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای نماز جمعه به سمت میدان جانبازان برگزار می شود و در شهر چمران راهپیمایی شهر از ساعت 12 از مسجد امام حسن مجتبی (ع) به سمت پارک شهدای گمنام انجام می شود.
وی شهرک طالقانی از ساعت 11 و 30 دقیقه از ایستگاه تاکسی ها به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می شود.
به گزارش مرور نیوز ائمه جمعه، فرماندارن، نمایندگان مردم شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر با صدور اطلاعیه های جداگانه از مردم برای حضور گسترده در راهپمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.