فرماندار هندیجان گفت: فرصت‌هایی که برای خدمت به مردم به ما داده‌شده را از دست نمی‌دهیم شایعه‌سازان خود را به‌زحمت نیندازند.

به گزارش مرور نیوز، کوروش مودت در جمع مسئولان استان خوزستان اظهار داشت: برخی‌ها در فضای مجازی در حال شایعه‌سازی و تخریب اذهان مردم نسبت به مؤسسات مالی و اعتباری شهرستان هستند که این‌گونه اقدامات به نفع مردم محروم نیست.

وی افزود: پس از انتصاب فردی لایق، شایسته، بومی از کارکنان باسابقه فرمانداری هندیجان به‌عنوان معاون فرماندار برخی افراد که از تعداد انگشت هم کمتر هستند در فضاهای مجازی جنجال درست می‌کنند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: استاندار خوزستان وارد عمل شده، از من و انتصاب معاون فرماندار هندیجان حمایت می‌کنند. چرا باید سه نفر در هندیجان پیدا شوند و با نیروهای بومی شایسته مخالفت کنند.

وی گفت: عده‌ای از همه‌چیز بی‌خبر در فضای مجازی علیه اقدامات قانونی مسئولان در فضای مجازی تبلیغات راه می‌اندازند و بعد از اینکه سؤال می‌کنیم که چرا این کارها را انجام می‌دهید، عذرخواهی می‌کنند می‌گویند ما نمی‌دانستیم و اشتباه کردیم.

مودت عنوان کرد: از همه برادران، خواهران و مردم عزیز هندیجان می‌خواهم به فکر شهر هندیجان باشید و نگذارید شایعات در بین مردم ترویج شود.

وی افزود: مردم و دلسوزان هر وقت در فضای مجازی از متن‌های ناهنجار و شایعه‌ساز دیدند سریع واکنش داده و نگذارند چهره شهر هندیجان مخدوش شود.

فرماندار هندیجان بیان کرد: 5 هزار نفر از مردم، 130 ماشین، 40 سه‌چرخه از فعالیت اقتصادی شهر هندیجان ارتزاق و مشغول کار هستند حال عده‌ای به سبب ناآگاهی، نادانی شایعاتی را ترویج می‌دهند که باعث نگرانی مردم می‌شود.

وی گفت: در این شهر ظرفیت‌ها و شخصیت‌های خیلی بارزی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای خدمت به مردم کمک گرفت. اجازه ندهیم دو سه نفر در امور اقتصادی شهر خللی وارد کنند.

مودت عنوان کرد: هدف ما پیشرفت شهرستان هندیجان است تا آن را به جلو ببریم و از این شایعات هیچ‌گونه هراسی نداریم.

وی افزود: حاشیه‌سازی در فضاهای مجازی تأثیری در خدمت‌رسانی به مردم عزیز و محروم هندیجان ندارد اما این‌گونه اقدامات هم نباید صورت گیرد چراکه روحیه مردم و مسئولان را تضعیف می‌کند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: چیزی که برای ما مهم و حیاتی بوده پیشرفت و توسعه شهر محروم هندیجان است، ما کارها را با مشورت و خرد جمعی پیش خواهیم بُرد.

وی گفت: کار باید با مشورت پیش برود، بدون خرد جمعی کاری را انجام نمی‌دهیم اگر هزاران نفر هم در فضای مجازی شایعه بسازند خم به ابرو نیاورده و فرصتی را برای خدمت به مردم از دست نمی‌دهیم.