مردم اردبیل در روز قدس به خیابان‌ها آمدند تا با نمایش اتحاد و یکرنگی خود خیال خام استکبار و کفر را باطل کنند.

به گزارش مرور نیوز، از دقایق اولیه راهپیمایی روز قدس، خیابان‌های اردبیل مملو از شهروندان بود. کوچک و بزرگ، پیر و جوان از هر سو خود را به محل تجمع راهپیمایان رساندند.

حضور پرشور مردم بار دیگر نقشه‌های باطل دشمنان را در هم کوبید و صحنه‌ای از انسجام و یکدستی برای دفاع از مسلمانان مظلوم سراسر جهان به نمایش گزارد.

صف‌های اتحاد در مقابل خیال خام دشمن/مظلومیت قدس تنها نمی‌ماند

یکی از شهروندان اردبیلی روز قدس را نماد نمایش استقامت و پایداری عنوان کرد و  گفت: فریادهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار پیام روشنی دارد.

رستم نادری تصریح کرد: وقتی کوچک و بزرگ در یک تجمع عظیم کنار هم ایستاده و شعار سر می‌دهند، دشمن باید بداند که مظلوم تنها نیست و کافر به اهداف خود نمی‌رسد.

یکی دیگر از شهروندان در حالی که دست کودک خود رادر دست دارد دلیل حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را اعتراض به همه ظلم و کفرهای رفته بر مسلمانان می‌داند.

زینب قلی وند تصریح کرد: کودک من باید از ظلم رفته بر کودکان فلسطینی آگاه شود و باید مسیر حق و باطل را بشناسد.

صف‌های اتحاد در مقابل خیال خام دشمن/مظلومیت قدس تنها نمی‌ماند

وی در حالی که شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر داعش را سر می‌دهد، اضافه کرد: امروز آمده‌ایم تا به دشمن اعتراض و ایستادگی خود را نشان دهیم تا استکبار خیال خام در سر نپروراند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز معتقد است روز قدس نمایش استقامت و یکرنگی مسلمان است.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: آزادی قدس شریف در سایه اتحاد و انسجام صف‌های مسلمانان امکان‌پذیر است.

وی ظلم رفته بر مسلمانان نقاط مختلف جهان را امری ناشایست دانست و افزود: هیچ انسانی ظلم رفته بر کودکان بی‌دفاع فلسطینی را نمی‌پسندد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: امروز ایستادگی نمادین در راهپیمایی روز قدس پیامی به دشمنان است که این کودکان و این مظلومیت تنها نیست.