فرماندار گرمسار با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: حضور گرمساری‌ها در این مراسم نشان دهنده بصیرت آنها بود.

به گزارش مرور نیوز، داریوش طاهری ظهر آدینه با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه راهپیمایی روز قدس، ضمن بیان اینکه حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در بزنگاه‌های تاریخ معاصر، گرد یاس و ناامیدی را بر چهره دشمنان می پاشد، تاکید کرد: حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه گرمسار همگام با سایر مردم در سراسر کشور نشان از بینش و بصیرت بالای این مردم سختکوش است که همواره پاسدار آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

وی افزود: در روز جهانی قدس مردم گرمسار همگام با مردم ایران اسلامی، وحدت، انسجام و اتحاد اسلامی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر حمایت‌های همه جانبه خود را از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.

فرماندار گرمسار با اشاره به تدبیر اندیشمندانه امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ابراز کرد: به دلیل اتخاذ این سیاست عزت مندانه و هوشمندانه از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امروز مظلومان عالم بیش از پیش در برابر جبهه استکبار متحد شده و رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم به شدت احساس خطر و از مواضع گذشته خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

طاهری افزود: باید از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه شهرستان به ویژه علما و روحانیون، جوانان، کارکنان دولت، فرهیختگان، اقشار کارگری و ... تقدیر کرد که گرد یاس و ناامیدی را با این حضور خود، بر چهره دشمنان پاشیدند.