رئیس هیئت بوکس استان بوشهر گفت: بوکسور بوشهری با 9 ملی پوش دیگر به مسابقات آسیایی بوکس جوانان به بانکوک تایلند اعزام می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، علی درویشی با بیان اینکه حسین موسی خانی بوکسور بوشهری عضو تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: این بوکسور بوشهری سال قبل در تورنمنت بین المللی بوکس جوانان به میزبانی باکو به نشانه دفاع از مردم فلسطین از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی،خودداری کرد.

وی با بیان اینکه این بوکسور نشان برنز مسابقات آسیایی تاشکند در رده نوجوانان و انواع مدال‌های ملی در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: موسی خانی نشان برنز آسیا را در رده نوجوانان در کارنامه خود دارد و امید می‌رود با توانمندی بالای این ورزشکار با استعداد بوشهری بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا بدرخشد.

رئیس هیئت بوکس استان بوشهر با بیان اینکه مسابقات آسیایی بوکس جوانان 10 تیرماه در بانکوک برگزار می‌شود تصریح کرد: بوکسور بوشهری همراه با تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند شرکت می‌کند.

درویشی بیان کرد: موسی خانی با 9 ملی پوش دیگر در این رقابت‌ها که از دهم تیر در بانکوک پایتخت تایلند آغاز می‌شود، حضور دارد.