با صدور حکمی از سوی وزیر بهداشت - درمان و آموزش پزشکی اولین رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی مستقل شهرستان خلخال معرفی و منصوب شد.

به گزارش مرور نیوز، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی خلخال روز شنبه گفت: با استقلال این دانشکده از دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل و گشایش ردیف اعتباری ملی در مرکز کشور برای این دانشکده هم اکنون زمینه برای افزایش رشته های تحصیلی و ارتقای خدمات بهداشتی ارائه شده به مردم منطقه فراهم شده است.
دکتر علی اکبر شکارچی با قدردانی از تلاش نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس در پیگیری اخذ مجوز استقلال دانشکده علوم پزشکی خلخال از مرکز استان و اخذ موافقت وزیر بهداشت و درمان در این زمینه اظهار کرد: 450 دانشجو در پنج رشته تحصیلی در دانشکده علوم پزشکی خلخال در حال تحصیل هستند که با استقلال دانشکده زمینه برای ایجاد رشته های جدید تحصیلی و افزایش رشته های موجود حداقل به 2 برابر فراهم شد.
دکتر علی اکبر شکارچی ، متخصص پاتولوژی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل سابقه ریاست مرکز بهداشت و بیمارستان امام خمینی و جمعیت هلال احمر خلخال را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.