برگزاری رقابت های لیگ استانی بوکس جوانان و بزرگسالان در دهگلان و معرفی نفرات برتر رقابت های آزاد تکواندو نونهالان انتخابی کردستان، 2 خبر ورزشی استان است.

به گزارش مرور نیوز اولین دوره رقابت های لیگ استانی بوکس رده سنی جوانان و یزرگسالان به منظور آمادگی ورزشکاران استان در دهگلان پایان یافت.
در این مسابقات، بیش از 65 ورزشکار در قالب هشت تیم از هفت شهرستان تابعه استان حضور داشتند و شرکت کنندگان در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.
در این لیگ، شهرستان های سنندج، سقز، مریوان، دهگلان، قروه، کامیاران، دیواندره و سریش آباد رقابت های خود را به صورت تیمی برگزار کردند.
هیأت بوکس استان کردستان رقابت های لیگ استانی را در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در راستای استعدادیابی و حضور در رویداد های مهم طراحی و راه اندازی کرده است.
طبق اعلام هیأت کردستان رقابت های لیگ استانی بوکس نونهالان و نوجوانان روز جمعه 9 تیر به میزبانی شهرستان بانه برگزار می شود.

نفرات برتر رقابت های آزاد تکواندو نونهالان انتخابی کردستان معرفی شدند
رقابت های تکواندو آزاد انتخابی نونهالان کردستان جام رمضان روز پنجشنبه یکم تیر با شرکت شهرستان های تابعه به مدت یک روز در شهرستان دهگلان برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برتر وزن های مختلف به کار خود پایان داد.
76 تکواندوکار نونهال از شهرستان های سنندج، سقز، بیجار، مریوان، دهگلان، قروه و سریش آباد در مجموعه ورزشی المپیک شهرستان دهگلان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها در اوزان منفی 33 کیلوگرم ایمان سلیمی از سقز، منفی 37 کیلوگرم میدیا مرادی از سقز،منفی 41 کیلوگرم هیمن احمدی سقز، منفی 45 کیلوگرم حسین فلاحی از سقز، منفی 49 کیلوگرم سوران کریم زاده از سقز، منفی 53 کیلوگرم نیما نوری از سقز، منفی 57 کیلوگرم سینا نوری از سقز، منفی 61 کیلوگرم هیژا محمودی از مریوان، منفی 65 کیلوگرم پارسا عبدالملکی از قروه و مثبت 65 کیلوگرم آمانج صدیقی نیا از مریوان عنوان های نخست را از آن خود کردند.
نفرات انتخاب شده به مسابقات قهرمانی کشور که در اوایل تیر سال جاری به میزبانی استان تهران برگزار خواهد، اعزام می شوند.