یک هزار و 120 سبد غذایی به ارزش 433 میلیون ریال در ایام ماه رمضان امسال، بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خیریه امام رضا (ع) خوروبیابانک توزیع شد.

به گزارش مرور نیوز مدیر کمیته امداد خوروبیابانک، اظهارکرد: این سبد های غذایی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، عدس، لپه و خرما بود.
محمود جلالی با اشاره به توزیع سبد غذایی بین مددجویان تحت پوشش خود گفت: از این مجموع 600 سبد غذایی با مشارکت نیکوکاران بین ایتام و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
وی بیشترین مددجویان تحت پوشش این نهاد را از شهرهای خور، جندق و فرخی بیان کرد و افزود: در این شهرستان حدود 600 خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند.
رئیس بهزیستی خوروبیابانک نیز گفت: 320 سبد غذایی به ارزش 131 میلیون ریال با کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
علی اصغر فیروزی همچنین در خصوص جمع آوری زکات فطره افزود: حدود 15 پایگاه جمع آوری زکات فطره در محل برگزاری نماز عید سعید فطر در کلیه شهرها و روستاهای شهرستان استقرار می یابد.
اداره بهزیستی خوروبیابانک افزون بر یک هزار مددجو و معلول را تحت پوشش دارد.
مدیرعامل خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) خوروبیابانک نیز با بیان اینکه 200 بسته غذای گرم در این ایام بین نیازمندان توزیع شد، گفت: هزینه این بسته های غذایی با مشارکت فرد نیکوکار تامین شده است.
مهدی فیروزی افزود: این خیریه با کمک نیکوکاران در زمینه تٵمین هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج سرطانی، قلبی، کلیوی، پیوندی، دیالیزی و دیابتی،جهیزیه نوعروسان نیازمند و ایتام فعالیت دارد.
شهرستان کویری خور و بیابانک با 12 هزار کیلومتر مربع وسعت و با حدود 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.