مدیرشهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر گفت: در راستای بهسازی معابر و سهولت در تردد شهروندان عملیات تسطیح، رگلاژ و آسفالت 47 هزار متر مربع از معابر و محلات نایسر آغاز شده است.

به گزارش مرور نیوز، عبدالله صالحی اظهار کرد: 32 هزار متر از این معابر تسطیح و رگلاژ و 15 هزار متر نیز آسفالت خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت دستگاه های خدمات رسان در بسیاری از محلات این ناحیه هنوز آغاز نشده این شهرداری با هدف رفاه حال ساکنان و سهولت در تردد آنها فقط نسبت به اجرای عملیات تسطح، رگلاژ و شن ریزی این معابر اقدام می کند.
مدیرشهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار کرد: تسطیح، رگلاژ و شن ریزی محلات بهارستان به متراژ 12 هزار متر مربع، کوچه های ارغوان یک تا سه به متراژ 15 هزار متر مربع و مسیر مسجد امام شافعی به متراژ پنج هزار هتر مربع از جمله محلات و معابری است که کار عملیات بهسازی و شن ریزی آن در حال اجرا است.
به گفته وی با توجه به اتمام فعالیت های دستگاه های خدمات رسان در برخی از معابر و محلات، عملیات آسفالت این معابر نیز آغاز شده است.
صالحی با اشاره به آماده سازی و اجرای 2 لایه اساس برای آسفالت 15 هزار متر مربع از معابر نایسر، گفت: کوچه های مهتاب یک تا سه، به متراژ هفت هزار متر مربع و همچنین مسیر جاده کلانتری از مسیر خیابان 'شیخ رش' به متراژ هشت هزار متر مربع از جمله معابری است که بزودی عملیات آسفالت و بهسازی آن انجام خواهد شد.
وی گفت: امیدواریم با اجرای عملیات بهسازی معابر و محلات نایسر بتوانیم علاوه بر رفع مشکل ساکنان این ناحیه، زمینه رضایتمندی آنها را فراهم کنیم.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.