رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت کار رسانه های جمعی، گفت: رسانه ها و خبرنگاران بهترین امکان و سیستم نظارتی در جامعه به شمار می روند.

به گزارش مرور نیوز، سید مهدی فرشادان بعد از ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: رسانه ها رکن چهارم دمکراسی هستند و به همین دلیل انتظار می رود که اصحاب رسانه در استان کردستان از تمامی ظرفیت های در اختیار خود برای توسعه این استان بهره برداری شود.

وی با اشاره به اهمیت رسانه ها در حوزه نطارت بر فعالیت های مدیران و مسئولان دولتی در استان کردستان، بیان کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید نطارت کافی بر فعالیت های مدیران داشته باشند چرا که قلم یک خبرنگار می تواند باعث بیدار شدن یک مدیر و تلاش بیشتر وی برای رفع مشکلات شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران بیان کرد: استفاده از ظرفیت های رسانه ها در استان کردستان و لزوم تعامل خبرنگاران با اعضای مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی یکی از اولویت های اصلی به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استان کردستان در حوزه های مختلف و لزوم توجه بیشتر دولت به ظرفیت های این استان، گفت: اعضای مجمع نمایندگان استان در تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند و تلاش می شود که در این مسیر از تمامی ظرفیت های در اختیار بهره برداری شود.