معاون وزیر فرهنگ و ارشاد، گفت: زمین وزارت فرهنگ و ارشاد، زمین بازی عناصر سیاسی نیست، بلکه زمین ارتقاء فرهنگ جامعه است.

به گزارش مرور نیوز، سیدهادی حسینی بعدازظهر پنجشنبه در آیین افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در روستای کارمزد شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه منطقه کارمزد، مهد روحانیون، رزمندگان و متدین است، افزود: این افراد و رزمندگان هماره همراه با قرآن و اصالتشان به این کتاب آسمانی متصل بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد، مبنای عملش مبتنی بر قرآن و شاکله فعالیت‌هایش مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری است و اگر ما گرایش سیاسی داشته باشیم، انگار نیمه‌ای از جامعه را نادیده گرفته‌ و بدن جامعه را فلج نگهداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد سیاسی داریم، افزود: اما عمل سیاسی نداریم و عمل ما در نمایش، فیلم، کتاب و کارهای فرهنگی مبتنی بر کتاب آسمانی، قرآن است.

حسینی با بیان اینکه ما مبنا را بر مسجد گذاشتیم، افزود: 23 هزار کانون فرهنگی و هنری تحت پوشش کانون‌های مساجد فعال هستند و کانون روستای کارمزد یکی از فعال‌ترین آنها است.

وی با بیان اینکه روستای کارمزد، پیش از انقلاب و در دوران دفاع ایران در مقابل روس‌ها نیز شهید تقدیم این سرزمین کرده‌اند، گفت: این روستا علمای بزرگی را نیز تقدیم این کشور کرده است.

حسینی با بیان اینکه خط ما حبل‌الله و خط ولایت است و آنرا رها نخواهیم کرد، گفت: ما آمادگی داریم تا به تمام مساجد فعال در روستاها از لحاظ امور فرهنگی کممک کنیم.

وی در نهایت ابراز امیدواری کرد تا فضای مساجد نیز مانند مانند فضای استان مازندران سبز شود.