نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی آزادسازی موصل را از اخرین بقایای گروهک داعش به آیت‌الله سیستانی تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی دراین پیام اظهار کرده است :نقش ارزنده و تاثیرگذار و مدبرانه حضرت مستطاب عالی در ثبات سیاسی و امنیت کشور عراق و رهایی ملت بزرگ عراق از بحران‌های سیاسی و امنیتی پس از اشغال کشور توسط نیروهای بیگانه به‌ویژه آمریکا بر کسی پوشیده نیست و قطعاً وجود پربرکت حضرت‌عالی برای ملت مظلوم و بی‌پناه عراق از الطاف خفیه الهی بود.
متن پیام نماینده ولی فقیه دراستان ایلام به آیت‌الله سیستانی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله‌العظمی سیستانی (دامت برکاته)
با درود و سلام و تحیت خالصانه به پیشگاه اقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم روحی فداه، پیروزی رزمندگان عزیز و شجاع سلحشور ارتش و حشد الشعبی ملت بزرگ و ولایتمدار عراق بر تکفیری‌های داعش و حامیان آمریکایی و صهیونیستی آن‌ها را به حضرت‌عالی تبریک و تهنیت می‌گویم.
بلاتردید نقش ارزنده و تاثیرگذار و مدبرانه حضرت مستطاب عالی در ثبات سیاسی و امنیت کشور عراق و رهایی ملت بزرگ عراق از بحران‌های سیاسی و امنیتی پس از اشغال کشور توسط نیروهای بیگانه به‌ویژه آمریکا بر کسی پوشیده نیست و قطعاً وجود پربرکت حضرت‌عالی برای ملت مظلوم و بی‌پناه عراق از الطاف خفیه الهی بود.
فرمان تاریخی و سرنوشت‌ساز حضرت‌عالی در بسیج مردمی برای دفاع از تمامیت ارضی عراق و لبیک مردم شریف عراق به این پیام، بار دیگر نقش مرجعیت عالی عراق را در روند تحولات سیاسی و امنیتی عراق را برای جهانیان به اثبات رسانید،
به حمدالله خداوند متعال، پیروزی و آزادسازی موصل به کشور و ملت عراق عزیز را با اتحاد و انسجام مثال‌زدنی، حول محور مرجعیت عالی و حمایت‌های وسیع رهبر انقلاب اسلامی ایران و ملت شریف و قدرشناس ایران، ارزانی داشت.
حقیر از طرف خود و مردم شریف استان ایلام، این پیروزی را به حضرت‌عالی صمیمانه تبریک می‌گویم.