رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: بازرگانان و فعالان اقتصادی لرستان و جمهوری بلغارستان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان به‌صورت رودررو مذاکره خواهند کرد.

به گزارش مرور نیوز، حسین سلاح‌ورزی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از ظهر روز دوشنبه 19 تیرماه هیئت تجاری اقتصادی کشور بلغارستان به صورت اختصاصی به لرستان سفر خواهند کرد تا علاوه بر آشنایی طرفین با ظرفیت‌های اقتصادی همدیگر، مذاکرات مستقیم و بی‌واسطه‌ای را با موضوعات مشترک با بازرگانان و فعالان اقتصادی استان داشته باشند.

وی گفت: در این سفر سه روزه، هیئت تجاری اقتصادی بلغارستان را سفیر و رایزن اقتصادی این کشور در ایران نیز همراهی خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان افزود: سفر هیئت مذکور به دنبال سفر هیئت‌های تجاری اقتصادی لرستان در سال‌های گذشته و انجام توافقات قبلی صورت خواهد گرفت.

سلاح ورزی با اشاره به اینکه هیئت تجاری اقتصادی بلغارستان در سفر سه روزه خود از چند واحد تولیدی لرستان بازدید می‌کنند، یادآور شد: همچنین در دومین روز حضور هیئت مذکور، همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی لرستان و بلغارستان نیز در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار خواهد شد.