فرماندار شهرستان جم با اشاره به وضعیت نامطلوب ابی شهرستان در شرایط کنونی گفت: 3 پروژه بزرگ آبی در شهرستان جم در حال اجرا است.

به گزارش مرور نیوز، فتح‌الله نوروزی صبح یکشنبه در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه بزرگ آبرسانی جم که با حضور مدیران نفت و آب کشور و استان و نیز پیمانکاران پروژه برگزار شد اظهار داشت: پروژه آبرسانی جم از مطالبات دیرین و اصلی مردم شهرستان است و لازم است تکمیل آن با شتاب بیشتری همراه شود.

وی وضعیت جم در حوزه آب را بحرانی توصیف کرد و افزود: مردم شهرستان چندین سال است که شرایط سختی را در تامین آب شرب متحمل می شوند و طرح آبرسانی جم می‌تواند تا حد زیادی این شرایط را بهبود بخشد.

نوروزی با تقدیر از همراهی و دغدغه خوب مدیران وزارت نفت و نیرو در اجرای این پروژه تصریح کرد: سه پروژه بزرگ آبی در شهرستان جم در حال اجراست و با اجرا و تکمیل سد سرچشمه، طرح آبخیزداری و طرح بزرگ آبرسانی مشکلات آب شهرستان بهبود خواهد یافت.

فرماندار جم پیشرفت پروژه آبخیزداری جم را خوب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه در دو فاز تاکنون اجرایی شده و انتظار داریم فاز سوم آن نیز در آینده نزدیک آغاز شود.

نوروزی با بیان اینکه طرح آبرسانی جم نقش حیاتی در زندگی مردم شهرستان و کاربران تاسیسات نفت و گاز دارد تاکید کرد: مردم جم سال‌ها است که منتظر اجرا و تکمیل این پروژه بزرگ ملی هستند و وضعیت آبی شهرستان دیگر مجالی برای فرصت سوزی و تعلل در اجرای پروژه باقی نگذاشته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با جدیت و دغدغه‌ای که وجود دارد این پروژه مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.