معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارضات محلی عامل جلوگیری از احداث چاه جدید شهر دیشموک و رفع مشکل آب شرب این شهر است.

به گزارش مرور نیوز، مسعود مرادیان در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان برای رفع مشکلات پیش روی تامین آب شرب شهرهای استان اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته، تعداد شهرهای دارای تنش آبی استان از 6 شهر به چهار شهر رسید.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی و جهادی پرسنل آبفای استان در کاهش مشکلات مربوط به تنش آبی و کمبود آب در شهرهای استان بیان کرد: رفع مشکلات مربوط به آب شرب شهرها و تسریع در افزایش خدمات دهی به شهروندان عزمی همگانی و عملی همه مسوولان را می طلبد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات پیش روی آبفای استان در تامین آب شرب برخی شهرها خاطرنشان کرد: یکی از مسائل پیش روی آبفای استان در شهر دیشموک، وجود معارضات اجتماعی در رابطه به احداث چاه جدید تامین آب این شهر است.

مرادیان تصریح کرد: با مطالعات ژئوفیزیکی که با همکاری آب منطقه ای استان انجام شده، محل احداث چاه جدید معین شده ولی متاسفانه وجود معارضات اجتماعی از طریق "سادات میرسالار" باعث خلل در روند حفر و تجهیز چاه جدید آب شرب شهر دیشموک شده است.

وی با بیان اینکه با تلاشهای استاندار، نماینده مجلس و این شرکت، اعتبارات لازم برای حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق نیز از طریق بنیاد برکت تامین شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه پیمانکار پروژه به سرعت انتخاب شده است، در صورت رفع معارضات محلی موجود، در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی حفر این چاه، انجام و آب مورد نیاز شهروندان دیشموکی وارد مدار خواهد شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و مسئولان شهر دیشموک خواست تا نسبت رفع معارضات محلی موجود، همت به خرج دهند و رایزنی های لازم را در این زمینه انجام داده و مشکل آغاز این پروژه را رفع کنند.

مرادیان اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب تمامی تلاش خود را برای تامین اعتبارات لازم و انتخاب فوری پیمانکار پروژه در این زمینه انجام داده است و در ادامه، این مسئولان و معتمدین شهر دیشموک هستند که باید همت به خرج داده و برای رفع این مشکل وارد میدان شوند.