معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اینکه نیاز ضروری به توسعه تجارت الکترونیک در لرستان وجود دارد، گفت: تحویل ساختمان پست نورآباد با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش مرور نیوز، مهرداد غضنفری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از سامانه سیماک(سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور) در استانداری لرستان گفت: راه اندازی سامانه سیماک باعث افزایش هماهنگی و یکپارچگی نظارت در حوزه املاک می شود.

وی افزود: «سیماک» باعث یکپارچگی بیشتر در امور نظارتی می شود زیرا نظارت همواره یکی از چالشی ترین مباحث مدیریتی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان ادامه داد: متاسفانه در این زمینه شاهد وجود قوانین پراکنده و حتی تعارض در اجرای قانون بودیم که با اجرای این سامانه، ناهماهنگی ها کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: این پروژه یک کار فرا دستگاهی است و همه دستگاه ها باید در این زمینه با پست همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به این که پست یکی از قدیمی ترین و اولین مجموعه های ارتباطی بوده است، گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد ارتقای خدمات و فعالیت های پست بوده ایم ولی مبحث دولت الکترونیک به ویژه در دولت قبل معطل مانده بود.

غضنفری اضافه کرد: در دولت دوازدهم توجه ویژه ای به دولت الکترونیک و سهم آن در توسعه اقتصادی خواهد شد زیرا سبب سهولت در کار مردم، افزایش هماهنگی ها و رفاه در جامعه می شود.

وی ادامه داد: پست پیشانی دولت الکترونیک است و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای بحث صادرات، تجارت، گردشگری و ... الزاماتی برای هماهنگی سایر دستگاه ها با اداره پست مشخص شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در لرستان به دلیل شرایط ویژه جغرافیایی و اقتصادی و حتی وجود محصولات مازاد نیاز ضروری به توسعه تجارت الکترونیک وجود دارد، گفت: این مسیر نه تنها باعث ایجاد ارزش افزوده، ارتقاء درآمدها و ... می شود بلکه باعث کاهش هزینه های روزمره برای مردم هم می شود.

غضنفری افزود: بی شک این توسعه هم باید در بازه زمانی معقول به نتیجه برسد.

وی در ادامه بر ضرورت تکمیل و تحویل ساختمان پست نورآباد اشاره کرد و گفت: لازم است که تحویل این ساختمان با سرعت بیشتری انجام شود.

غضنفری اظهار کرد: باتوجه به شرایط استراتژیک استان در بسیاری از زمینه ها نیز لازم است پست لجستیک در استان ایجاد شود تا زیرساخت های تجارت الکترونیک بیش از پیش در استان ایجاد شود.