شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ محیط زیست نیازمند مشارکت مردم است.

به گزارش مرور نیوز، سیامک سلیمانی  با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست نیازمند مشارکت مردم است، اظهار داشت: حفظ محیط زیست نقش مهمی در داشتن یکی زندگی سالم در جامعه دارد.

وی عنوان کرد: حفظ منابع آب، خاک و جلوگیری از آلودگی هوا نقش مهمی در حفظ محیط زیست دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت صحیح پسماند ها از مهمترین مواردی است که از بین رفتن محیط زیست جلوگیری می کند.

باید از ظرفیت های مردمی در مسیر حفظ محیط زیست بهره گرفت

وی ادامه داد: باید از ظرفیت های مردمی در مسیر حفظ محیط زیست بهره گرفت و اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم در زمینه مزایای حفظ محیط زیست مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و این امر نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در این زمینه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چهارمحال وبختیاری یکی از پاک ترین استان های کشور است، عنوان کرد: این استان در زمینه های سالم بودن هوا جز استان های برتر کشور است.

وی تصریح کرد: این استان به علت داشتن جنگل ها و مراتع سرسبز و داشتن رودخانه های فراوان از استان های پاک و سالم کشور به شمار می رود.