رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال تلفات جانی در تصادفات دورن شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد کاهش یافت.

به گزارش مرور نیوز، قدرت الله کشکولی روز پنجشنبه در نشست بررسی تصادفات درون شهری استان بوشهر افزود: پلیس راه و راهور استان با بکارگیری حداکثر امکانات، تجهیزات و همه نیروها و بهره گیری از کارشناسان نهایت تلاش خود را برای به حداقل رساندن تصادفات و تلفات جانی انجام داده است.
وی بیان کرد: در این زمینه آموزش فرهنگ ترافیک اردوهای دانش آموزی، نصب بنر و بیلبوردهای مرتبط با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تبلیغات محیطی در نقاط مختلف شهری صورت گرفته است.
کشکولی ادامه داد: تعامل با ادارات و نهادهای دولتی مرتبط با سفر و مسافرت از دیگر برنامه های انجام شده توسط پلیس راهور استان بوشهر برای کاهش میزان تصادفات درون شهری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه طول سفر و خستگی ناشی از رانندگی عامل موثری در تصادفات است از رانندگان انتظار داریم در طول مسیرهای مسافرت در صورت خواب آلودگی و خستگی به ازای هر 2ساعت رانندگی 10 تا 15 دقیقه استراحت داشته باشند.
کشکولی یادآور شد: رعایت قوانین و مقررات رانندگی در بردارنده سفری خوش و ایمن برای رانندگان خودرو و خانواده های آنان است از این رو انتظار داریم در طول سفرهای تابستانه خودمقررات را رعایت کنند.