مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: همزمان با 29 تیرماه سالروز شهادت امام صادق(ع) همایش بزرگ صادقیون با محوریت یادواره 610 شهید والامقام مشگین‌شهر در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، ‌حسین عباسی‌نیا شامگاه جمعه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: همزمان با 29 تیرماه سالروز شهادت امام صادق(ع) همایش بزرگ صادقیون با محوریت یادواره 610 شهید والامقام شهرستان مشگین‌شهر در مجموعه گردشگری پل معلق این شهرستان برگزار می‌شود و پیش‌بینی شده در این مراسم بزرگ فرهنگی و معنوی بیش از 2 هزار نفر شرکت داشته باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از آیت‌الله عاملی ‌امام جمعه اردبیل و امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر افزود: همیشه در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از عنایت این دو بزرگوار بهره‌مند بودیم و مهمترین اولویت ما در برگزاری برنامه‌های فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر تصریح کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشور ما در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان خون این عزیزان هستیم و با برگزاری یادواره‌های شهدا در صدد بوده‌ایم که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال دهیم.

عباسی‌نیا از راه‌اندازی منحصربه‌فردترین زیپ‌لاین کشور با حضور امام جمعه اردبیل در پل معلق مشگین‌شهر خبر داد و گفت: هم‌اکنون کلنگ راه‌اندازی پارک آبی پل معلق نیز به زمین زده شده و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر مسئولان استان و شهرستان مشگین‌شهر حمایت‌های همه‌جانبه‌ای داشتند که انتظار داریم در راه‌اندازی فازهای بعدی این پروژه نیز حمایتی از سوی مسئولان داشته باشیم که بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن این فازها را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر ادامه داد: همایش بزرگ صادقیون با محوریت یادواره شهدای مشگین‌شهر با حضور مداحان و سخنرانان کشوری و استانی برگزار خواهد شد که در این مراسم برنامه‌های فرهنگی نیز مدنظر خواهد بود.