مهندس بازوند گفت: پیشرفت در تمام امور ، نیازمند تغییر در روحیه و رویه تک تک افراد جامعه است.

به گزارش مرور نیوز بازوند استاندار لرستان در نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و بانک های استان، با اشاره به لزوم افزایش فرهنگ کار در جامعه ادامه داد: بدون عنصر تلاش و پشتکار و افزایش فرهنگ کار نمی توان منتظر پیشرفت و توسعه بود.
بازوند گفت: مزین شدن امسال به نام اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره تداعی این امر است که تک تک افراد، مسائل اقتصادی و خیر و صلاح جامعه را مد نظر قرار دهند .
وی با اشاره به اینکه در زمنیه پرداختن به محتوای شعار سال، اجماع قابل قبولی صورت گرفته است ادامه داد: اقتصاد مقاومتی در استان تنها راه زدودن نگرانی های اقتصادی در استان است.
بازوند با اشاره به نقش روابط عمومی و رسانه در جامعه و در بین مردم گفت: نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی استان، بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و به وجود آوردن تعادل بین تولید و اشتغال می باشد.
استاندار لرستان با اشاره به نقش سرمایه گذار در جامعه افزود: لازمه تولید ثروت ، سرمایه گذاری همراه با برنامه ریزی است که با نهادینه شدن فرهنگ تولید و اشتغال، عنصر سرمایه گذاری نیز قوت و قدرتی مضاعف خواهد گرفت .
بازوند ضمن اشاره به لزوم به وجود آوردن بستر مناسب جهت حضور فعال بخش خصوصی توسط روابط عمومی ها، ادامه داد: فضای استان را منفی جلوه دادن یعنی فضای پیشرفت و توسعه استان را منفی نمایان کردن.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها ضمن اینکه وظیفه نشر و گسترش واقعیت ها و همچنین شفاف سازی را در هر دستگاهی دارند باید فضا و جو حاکم را نیز به سوی آرامش هدایت کنند چرا که سیاه نمایی مطلق با خبرهای منفی، نا امیدی مردم را به دنبال دارد و این با منویات دین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب منافات دارد.
بازوند خاطر نشان کرد: جلوه دادن فضای ناامن در جامعه، امید را که پایه و عنصر اصلی پیشرفت است به ناامیدی تبدیل می کند.
استاندار لرستان با اشاره به وجود ثروت های خدادادی در استان لرستان همچنین تاثیر به وجود آوردن جو مثبت در جامعه گفت: در استان دو هزار و چهار صد کیلومتر رودخانه و آبراه وجود دارد که تبلیغ اطلاع رسانی و بعد از آن سرمایه گذاری، باعث ایجاد 35 هزار شغل در استان خواهد شد.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی ، در خصوص رفع مشکلات کاری آنها، قول مساعد دادند.