معاون استاندار فارس گفت: با توجه به برگزاری دو رویداد مهم ملی و بین المللی ورزش دانش آموزی در تابستان سال جاری در شیراز، لازم است همه نهاد ها با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، هادی پژوهش در جلسه ستاد عالی میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی دانش آموزان در فارس گفت:در تابستان سال جاری شاهد دو اتفاق بزرگ فرهنگی - ورزشی در سطح استان فارس خواهیم بود که در این جلسه برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات ، برهمکاری همه نهادها بر اساس شرح وظایف تعیین شده تاکید شد.

وی افزود: میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور با حضور بیش از 5 هزار و 100 نفر و میزبانی مسابقات فوتبال آسیایی دانش آموزان زیر 18 سال با حضور 10 تیم آسیایی دو رویداد مهم ورزشی هستند که می تواند فرصت مناسبی برای شناساندن هر چه بهتر فارس و شهر شیراز به شرکت کنندگان در این رقابت ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:برگزاری نشست هماهنگی نهادهای اجرایی استان تلاشی است برای برگزاری مطلوب این رقابت ها و معرفی شایسته شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام ، با پیشینه غنی تاریخی به عنوان مهد علما و ادبای به نام کشور و همچنین ایجاد یک خاطره خوش برای کسانی است که برای اولین بار وارد شهر شیراز می شوند.