فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فردی به نام 'شهرام حسینی' با سوء استفاده از لباس نیروی انتظامی از شهروندان هرمزگان و برخی از استان های کشور کلاهبرداری می کرد که با پیگیری ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه پلیس هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی روز سه شنبه افزود: این فرد در تماس تلفنی با شماره هایی به صورت اتفاقی و معرفی خود به نام سرگرد حسینی مبنی بر اینکه به همراه خانواده بوده و خودرو وی در(مسیر بندرعباس) خراب شده و نیاز به مبلغی وجه نقد جهت تعمیر دارد از مردم اخاذی می کرد و دیگر پاسخگوی تلفن آنان نبوده است.
وی بیان داشت: با توجه به تعداد شکایت های شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان با این شیوه و با اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات متهم به نام 'شهرام- حسینی' شناسایی و خطوط تلفن همراه وی که حدود 10 خط است، مورد رد یابی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی و با توجه به اقدامات انجام شده محل اختفای متهم واقع در استان کرمانشاه شناسایی و اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان هرمزگان به محل اعزام و با همکاری ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه آن را دستگیر کردند.
سردار ملکی، با اشاره به اینکه متهم در سال 1391 به همین جرم در زندان مرکزی بندرعباس بود، تصریح کرد: وی در بازجویی اولیه به جرم و کلاهبرداری تلفنی از شهروندان استان هرمزگان و برخی دیگر از استان ها با این شیوه اعتراف کرد.
وی تاکید کرد: در این راستا 35 نفر از مال باختگان استان که قربانی اقدامات و چرب زبانی این متهم با شیوه و شگرد یاد شده بودند، شناسایی و مدارک آنان پیوست پرونده شد.
سردار ملکی تصریح کرد: هم اکنون پرونده متهم در شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس مطرح و جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی شکایت در اختیار پلیس است.