مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: جرائم صاحبان مشاغل خودرو که تا پایان تیر ماه سال 1396 نسبت به پرداخت مالیات عملکرد سال 1395 اقدام نمایند، شامل بخشودگی خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز علیرضا الوندی افزود: این جرایم مرتبط با موضوع ماده ۱۹۰ قانون مالیات های مستقیم برای صاحبان مشاغل خودرو است.
وی ادامه داد: ادارات امور مالیاتی سطح استان در ایام تعطیل روزهای آخر تیرماه باز بوده و پذیرای مراجعان است.
وی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل انجام تکالیف قانونی برای مودیان مالیاتی، ادارات امور مالیاتی استان همگام با تمامی ادارات مالیاتی سطح کشور روزهای تعطیل آخر تیرماه باز است.
وی اظهار کرد: بر این اساس ادارات امور مالیاتی استان در روز پنجشنبه 29 تیر تا ساعت 14 و در روزهای جمعه و شنبه 30 و 31 تیر تا ساعت 21 آماده خدمت رسانی و رسیدگی به امور مراجعان است.
مدیرکل امور مالیاتی کردستان در ادامه گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای تا 31 تیر ماه بوده و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.
وی از مودیانی که هنوز موفق به ارسال اظهارنامه نشده اند درخواست کرد برای برخورداری از معافیت های مالیاتی هر چه زودتر نسبت به ارایه اظهارنامه الکترونیکی از طریق سامانه www.TAX.gov.ir اقدام کنند.