رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شرکت کنندگان در نزاع دسته جمعی منجر به جرح و قتل در زنجان توسط پلیس این استان شناسایی، دستگیر و به دستور مرجع قضایی و به منظور اعمال قانون، روانه زندان شدند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: در این درگیری که روز چهارشنبه /28 تیر جاری/ با استفاده از سلاح شکاری و انواع سلاح سرد ازجمله چاقو و قمه، در روستا 'نکتو' شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان اتفاق افتاد، عموی داماد کشته شد و چون نزاع به صورت تلفیقی بوده بنابراین علت تامه مرگ مشخص نیست.
وی اظهار کرد: تمام افراد شرکت کننده در این نزاع به عنوان متهم به قتل راهی زندان شده اند و دایی و پدر بزرگ عروس نیز جزو دستگیرشدگان هستند.
کارآگاه رحمتی افزود: یکی از دایی های عروس نیز که در این درگیری شرکت داشته از محل متواری شده است و پلیس در پی دستگیری این متهم فراری است که به زودی در دام قانون گرفتار خواهد شد.
وی تعداد دستگیرشدگان را قریب هشت نفر اعلام و تصریح کرد: داماد از این حادثه منجر به ضرب و جرح و قتل، جان سالم بدر برده است.
خواستگاری در روستای 'نکتو' از توابع بخش حلب شهرستان ایجرود در استان زنجان، به درگیری خونین و قتل منجر شد.
اعضاء 2 خانواده (دختر و پسر) بر سر موضوع خواستگاری با یکدیگر به تفاهم نرسیده و در نتیجه بر اثر درگیری، هفت تن مجروح و یک نفر نیز فوت شد.
برادر دختر به منظور طرفداری از خانواده، چند نفر را از استان مرکزی کشور اجیر کرد و با خود به روستا آورد و هر 2 طرف ماجرا با سلاح های سرد همچون قمه، چاقو، ساطور، چوب و چماق و سلاح شکاری به جان هم افتادند.