فرماندار قرچک گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک پیگیری مسائل و مشکلات هنرمندان، باشد.

به گزارش مرور نیوز ، ظهر امروز مسعود مرسلپور در دیدار با جمعی از هنرمندان موسیقی شهرستان قرچک، گفت: با تجهیز سالن چند منظوره ولایت بیشترین مکان برای اجراهای تئاتر، موسیقی و بخش نمایش فیلم در شهرستان قرچک ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه با تمام توان در خدمت فرهنگ و هنر هستم، افزود: با آماده شدن سالن چند منظوره ولایت هر شب یک سانس موسیقی برگزار می شود و از با این کار از هنرمندان موسیقی حمایت میکنم .

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: مردم شهرستان قرچک به موسیقی علاقه خاصی دارند، موسیقی دو حالت دارد، ریتم و مفهوم، تلاش کنید تا هم ریتم جذاب داشته باشد و هم مفهوم پر بار باشد .

فرماندار قرچک بیان داشت: هرگاه هنرمندان موسیقی نیاز به سالن چند منظوره ولایت داشته باشند، اداره فرهنگ و ارشادی اسلامی قرچک هماهنگی لازم را برای در اختیار قرار دادن این سالن انجام می دهد.

مرسلپور در پایان تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری مسائل و مشکلات هنرمندان خصوصا موسیقی باشد تا مشکلات را حل کنیم.

گفتنی است، جمعی از هنرمندان موسیقی شهرستان قرچک به همراه بهروز مشتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان موسیقی با مسعود مرسلپور فرماندار دیدار و گفتگو کردند.