مأموران نیروی انتظامی در عملیات های جداگانه ای، دو سارق لوازم منزل در رشت را دستگیر و افزون بر 2 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

به گزرش مرور نیوز، فرمانده نیروی انتظامی رشت از دستگیری 2 سارق زن و مرد و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحیم شعبانی گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، ماموران انتظامی کلانتری 12 حین گشت زنی به یک مرد و یک زن که در حال حمل یک گونی بودند، مشکوک شده و اقدام به بررسی محموله کردند.
وی افزود:‌ در بازرسی از متهمان ، تعداد زیادی کفش و لوازم منزل کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه مرد 28 ساله و زن 26 ساله در بررسی فنی پلیس به 9 فقره سرقت از منازل رشت اعتراف کردند، گفت:‌ متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 2 کیلو و 400 گرم ماده مخدر شیشه در شهرستان رشت خبر داد.
احدالله احدی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده ، اتوبوس حامل متهم را متوقف و این قاچاقچی 25ساله را میدان گیل شهر رشت کردند.
وی ادامه داد: از متهم 2 کیلو و 400 گرم ماده مخدر شیشه کشف و همدستان 31 و 25 ساله او نیز که با یک خودرو ، منتظر تحویل گرفتن مواد بودند، غافلگیر و دستگیر شدند.