هفته اول از فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ باشگاه‌های استان قم در رده سنی نوجوانان برگزار شد و الوند، آتلیه، سید ذاکر و منتظران برابر حریفان پیروز شدند.

به گزارش مرور نیوز، در آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ نوجوانان استان تیم‌های الوند، آتلیه، سید ذاکر، منتظران، رئیس کرمی و انصار حریفان خود را شکست دادند و انصار صدرنشین شد.

هفته نخست از فصل جدید لیگ فوتسال باشگاهی قم در رده سنی نوجوانان شنبه شب در سالن نخلستان قم به پایان رسید و در مسابقات این هفته در هیچ یک از مسابقات امتیازات تقسیم نشد و رقابت‌ها در سطح بالایی به انجام رسید.

در این مسابقات تیم فوتسال آتلیه طهران در دیدار برابر مهدیار با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید در حالی که حسین نصیری (۲گل) رضا نجفی و حسن تاجر برای آتلیه و سید علی سجادی و امیر رضا حسن‌نژاد برای مهدیار گلزنی کردند.

تیم فوتسال الوند نیز در یک بازی نزدیک توانست 3 بر 2 المپیاد را شکست دهد که مجید حجتی‌زاده و ابوالفضل حقیقت نیکو برای المپیاد و حمید قنبری (٢گل) و امیر حسین حیدری برای الوند در این مسابقه دروازه حریف را گشودند.

تیم فوتسال شهید رئیس کرمی دیگر تیم پیروز هفته اول بود که با 2 گل از امیر فصیح و یک گل از علیرضا حکیمی موفق شد 3 بر صفر برابر مرصاد پیروز شده و پیروزی قاطعی در اولین گام به دست بیاورد.

تیم فوتسال منتظران یکی از نتایج جالب این هفته را کسب کرد و در مسابقه برابر اعتماد ملی 6 بر یک صاحب برتری شد که محمد امین حاجی برای اعتماد ملی و سجاد احمدی (٣گل)، حسین فهیمی (٢گل) و امیر حسین رستمی برای منتظران در این مسابقه گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های فوتسال سید ذاکر و نبرد نیز 4 بر 2 به سود ذاکر پایان یافت که محمد سیفی (٢گل)، امیرحسین حاجیان و سعید فرهاد برای سید ذاکر و امیرحسین خوش لهجه و سهیل قنبری برای نبرد، گلزنان این مسابقه جذاب و نزدیک بودند.

در آخرین بازی هفته اول نیز انصار توانست با برتری 6 بر صفر برابر آرش صدرنشین شود در حالی که محسن بیات (٢گل)، عرفان شریفی (٢گل)، مهدی ساریجلو وسید مهدی موسوی برای انصار در این مسابقه موفق به فتح دروازه حریف شدند.