تولیت مسجد جمکران گفت: دفاع از ملت فلسطین هم یک دستور دینی و هم دفاع از استقلال و تمامیت ایران اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان روز پنجشنبه در آیین افتتاح دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر دراصفهان افزود: بعد از انتفاضه دوم مردم فلسطین در پی توهین شارون به مسجد الاقصی، این جمعیت به عنوان یک تشکل مردمی با ریاست خانم زهرا مصطفوی دختر امام راحل (ره) شکل گرفت.
وی اظهار کرد: تشکیل اتحادیه تجمعات مربوط به فلسطین در داخل و خارج، راه اندازی خبرگزاری قدس به عنوان خبرگزاری تخصصی در حوزه فلسطین، راه اندازی چند کمیسیون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و راه اندازی انتشارات از جمله فعالیت های جمعیت دفاع از ملت فلسطین بوده است.
عضو موسس جمعیت مردمی دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: این جمعیت مردمی در طول 17 سال فعالیت خود نقش بسزایی در دفاع از ملت فلسطین و افشای ماهیت جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس در سطح داخلی و بین المللی و تبیین ضرورت دفاع از ملت فلسطین در داخل داشته است.
حجت‌الاسلام رحیمیان اضافه کرد: امام خمینی (ره) از همان ابتدای دعوت خود، مبارزه علیه استبداد و استکبار را با هم آغاز کرد و همانگونه که علیه شاه مبارزه می کردند، دفاع از ملت فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داده بودند.
وی گفت: اگر دفاع جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم سوریه و عراق نبود، مجبور بودیم با داعشی که دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی است، در مرزهای خود بجنگیم.
عضو موسس جمعیت دفاع از ملت فلسطین تصریح کرد: دفاع ایران از سوریه در واقع دفع شر در بیرون از مرزهای ایران اسلامی است و این لطف خداوند است که به واسطه حضور سپاه قدس محقق شده است و همانطور که امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
وی اظهار کرد: 86 کشور دنیا برای از بین بردن سوریه دست به دست هم دادند ولی اراده جمهوری اسلامی ایران، بر استقرار نظام و حمایت از مردم سوریه بود و لذا توطئه ابرقدرت ها نقش بر آب شد.
وی با اشاره به نقش اصفهان در دفاع از نهضت اسلامی امام خمینی (ره) و حضور آنها در دفاع مقدس گفت: اصفهان دارای بیشترین شهید، فرمانده شهید، بیشترین جانباز و بیشترین جانباز قطع نخاعی است.
جمعیت دفاع از ملت فلسطین به همت گروهی از افراد دلسوز و علاقه مند به مسائل فلسطین در آستانه روز جهانی قدس سال1379 اعلام موجودیت کرد.
در آیین آغاز به کار دفتر این جمعیت در اصفهان گروهی از مسئولان ، زهرا مصطفوی فرزند امام راحل (ره) و دبیرکل جمعیت دفاع از فلسطین حضور داشتند.