زمین لرزه پنج ریشتری ناغان در چهارمحال و بختیاری جدا از ایجاد خسارت های مالی در بخش های مختلف 25 نفر مصدوم بر جا گذاشت.

 به گزارش مرور نیوز، یک زمین لرزه 5 ریشتری عصر روز یک شنبه منطقه ناغان چهارمحال و بختیاری را لرزاند که موجب ایجاد خسارت های جانی و مالی در منطقه شد.

این زمین لرزه در منطقه روستاهای مشایخ بخش ناغان از جمله روستای جغدان، دورک اناری و... رخ داد که موجب ایجاد خسارت هایی در این روستاها شده است.

زمین لرزه ناغان 25 مصدوم داشت/از قطع برق تا ریزش کوه

بلافاصله بعد از وقوع زلزله، شش تیم عملیاتی امداد رسانی به منطقه اعزام شد مدیر کل هلال احمر چهارمحال و بختیاری در این زمینه گفت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله در ناغان، شش تیم عملیاتی امداد رسانی به منطقه وقوع زلزله اعزام شد.

احمد مرتضوی عنوان کرد: به همراه این شش تیم امداد رسانی، تیم واکنش سریع و هفت دستگاه آمبولانس به منطقه وقوع زلزله اعزام شدند.

وی اظهار داشت: 30 نیروی امدادی هلال احمر برای امداد رسانی در روستاهای ناغان مستقر شدند و از نزدیک تمام روستاها را بررسی کردند.

زمین لرزه ناغان 25 مصدوم داشت/از قطع برق تا ریزش کوه

مجروح شدن 25 نفر در روستاهای منطقه مشایخ ناغان

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز در این زمینه گفت: این زمین لرزه فوتی نداشته اما موجب مجروح شدن 25 نفر در روستاهای این منطقه شده است.

فرامرز شاهین عنوان کرد: از این 25 مجروح، 16 نفر در محل درمان و 9 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: در پی زمین لرزه روز گذشته 10 آمبولانس برای انتقال مجروحان احتمالی به این منطقه اعزام شده بود.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی اورژانس در نقاط مختلف این منطقه در حال آماده باش هستند.

زمین لرزه ناغان 25 مصدوم داشت/از قطع برق تا ریزش کوه

وقوع زمین لرزه در منطقه ناغان موجب بسته شدن راه اصلی روستاهای منطقه شد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کیار نیز در این زمینه گفت: وقوع زمین لرزه در منطقه ناغان موجب بسته شدن راه اصلی روستاهای منطقه شد.

عنایت برخورداری تاکید کرد: با اعزام ماشین آلات راه سازی و لودر به منطقه، جاده به سرعت بازگشایی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کیار اظهار داشت: خسارت ها در 15 روستای این منطقه در حال بررسی است.

زمین لرزه پنج ریشتری ناغان شب گذشته با موقعیت ۳۱.۹۲ شمالی و ۵۰.۷۲ شرقی رخ داده است.

این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری و در دو کیلومتری شهر ناغان چهارمحال وبختیاری و 10 کیلومتری اردل چهارمحال وبختیاری رخ داده است.