مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مهار حریق گسترده در شهرک صنعتی این شهر خبر داد و گفت: این عملیات سه ساعت به طول انجامید.

به گزارش مرور نیوز و نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان، آتش پاد سوم سعید اسماعیل‌پور اظهار داشت: مهار آتش‌سوزی صبح چهارشنبه در شهرک صنعتی سمنان سه ساعت به طول انجامید و آتش‌نشانان در این مدت توانستند این حریق گسترده را به‌خوبی مهار کنند.

وی گفت: در پی تماس تلفنی به سامانه 125 و آتش‌سوزی شرکت تأمین قطعات یدکی خودرو واقع در شهرک صنعتی سمنان، ستاد فرماندهی سازمان ایستگاه شماره سه (شهرک صنعتی) به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در این‌باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که پالت‌های چوبی دپو شده در کنار سوله اصلی این واحد تولیدی در حجم وسیعی طعمه حریق شده و به دنبال آن براثر حرارت زیاد در حال سرایت کردن به سمت سوله اصلی است.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه به علت حجم وسیع آتش‌سوزی و شعله‌های سرکش و شرایط موجود از ستاد فرماندهی درخواست نیروی کمکی شد که هم‌زمان دو دستگاه خودرو از ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی سمنان به محل نیز اعزام شدند، افزود: به دلیل شرایط موجود در ادامه نیز یک دستگاه تانکر آب‌رسانی و یک دستگاه لودر از شهرداری سمنان و شهرک صنعتی نیز به محل اعزام شدند؛ که درمجموع سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه 12 نفر نیروی عملیاتی در محل مشغول عملیات بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله به چند تیم عملیاتی تقسیم‌شده و از جهات مختلف شروع به اطفاء و مهار حریق کردند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه مهار این حریق گسترده و اطفاء آن سه ساعت به طول انجامید افزود: در حال حاضر علت بروز حادثه از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.